Sidor

måndag 3 november 2014

Halloween

Jag hade ledigt i fredags och då var också flickorna hemma från dagis. Carolin missade då maskeraden och fastän hon inte visste vad det innebar, så tänkte jag att vi skulle ha lite extra skoj hemma istället. Har egentligen aldrig varit så värst intresserad av Halloween, men nu kan jag tycka att det är roligt att det finns orsak att göra någonting annorlunda med barnen. Så jag skaffade dräkter åt dem båda och på fredag eftermiddag klädde jag dom i sina dräkter och riktigt lyckat blev det. För första gången fixade jag en pumpalykta också, och med lite hjälp av Pinterest så skar jag en med Tingeling motiv. Blev ju inte riktigt som den skulle vara, men inte var det så dåligt resultat med tanke på att det var första gången ;)  Min lillasyster kom och spenderade kvällen med oss och när barnen hade somnat så var det dags för Idol, veckans höjdpunkt på TV :)

Lördagen, alla helgons dag, tände vi ett ljus för min morfar som gick bort i december ifjol.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.